Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T15:12:27+01:00
1901neunzehnhunderteins
1844achtzehnhundertvierundvierzig
1960neunzehnhundertsiebzig
2009-12-21T16:07:53+01:00
1901 - neunzehnhunderteins
1844 - achtzehnhundertvierundvierzig
1960 - neunzehnhundertsiebzig
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-21T16:35:39+01:00
1901 - neunzehnhunderteins
1844 - achtzehnhundertvierundvierzig
1960 - neunzehnhundertsiebzig
1 5 1