Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T15:14:43+01:00
Mikoryza to występowanie tkanek grzyba w korzeniach niektórych (prawdopodobnie większości) gatunków roślin, będące formą symbiozy.
Mikoryza może być zewnętrzna (ektotroficzna), gdy strzępki grzybni oplatają korzenie tworząc na ich wierzchu gęstą pilśń, i wewnętrzna (endotroficzna), gdy wnikają do wnętrza tkanek korzenia.
  • Użytkownik Zadane
2009-12-21T15:14:32+01:00
To : występujące powszechnie zjawisko, polegające na współżyciu korzeni lub innych organów, a nawet nasion roślin naczyniowych

Mikoryza może być
- zewnętrzna (ektotroficzna)
- wewnętrzna (endotroficzna)

pozdro :D
2009-12-21T15:15:56+01:00
Mikoryza - rodzaj współżycia (synbiozy) między grzybem a korzeniami roślin