Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T15:21:31+01:00
[-(-2)] + (-3) -{-[-(-5,5)]}=4,5
(...)=209.2/990 (słownie - dwieście dziewięć i 2 dziesiąte/dziewięćset dziewiędziesiątych :)


Proszę o naj i 5 gwiazdek:)
2 3 2
2009-12-21T15:35:13+01:00
-[ - (-2) ] + (-3) - { - [ - (-5½) ] } =-2-3+5½=½


a drugiego to nie wiem:(
2 3 2
2009-12-21T16:01:20+01:00
-[ - (-2) ] + (-3) - { - [ - (-5½) ] } = -2 -3 + 5½ = -5 +5½ =½
2 3 2