W poprzednim roku najwyższą temperaturę w naszej miejscowości zanotowano w lipcu - wynosiła ona 34 stopnie C,a najzimniej było w styczniu - tylko 12 stopnie C. Ile wynosiła największa różnica temperatur w poprzednim roku?



A. 22 C B. 46 C C. 28 C D. 44 C

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T15:15:01+01:00
2009-12-21T15:16:51+01:00
Zdaje mi się żę odpowiedź A.22 C
8 4 8
2009-12-21T15:17:27+01:00
Amplituda - róznica między najwyższą a najniższą temperaturą

34 C - 12 C = 22 C
11 5 11