Odpowiedzi

2009-12-21T15:17:51+01:00
Tylko rozdzielczosc czego? Nie mozna nie majac wymiarow danej rzeczy a majac jedynie rozdzielczosc policzyc tego w dpi

dpi - dots per inch, czyli kropki na cal, uzywa sie tez zamiennie ppi czyli pixel per inch, pikseli na cal...

piksele mamy, wymiarow nie mamy, wiec sie nie da policzyc
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T15:45:15+01:00
Musisz podać też wymiary. nie da się policzyć 1024x768 na DPI bez znajomości wymiarów.
2009-12-21T16:58:40+01:00
Bez znajomości wymiarów nie da rady obliczyć DPI.