Odpowiedzi

2009-12-21T15:22:08+01:00
Oznacza to ze w chemi gdy robisz roztów to wszystkie kwasy wlewaj do wody a nie na odwrót gdyz cała zawartość może zostać gwałtownie wypryskana
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T16:09:01+01:00
To jest taka regułka która Ci się kiedyś przyda podczas robienia doświadczeń z kwasami. Należy pamiętać o tym, żeby zawsze wlewac kwas do wody - nigdy odwrotnie.
2009-12-21T18:06:14+01:00
Oznacza to, że gdy robimy roztwór to kwas, należy wlewać do wody!(nigdy odwrotnie) i mieszać pręcikiem szklanym.