Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T15:33:53+01:00
4x+6y=4,20
4x+6*0,4=4,20
4x+2,4=4,20
4x=4,20-2,4
4x=1,8 |:4
x=0,45 {x=0,45
{y=0,4
2009-12-21T15:41:53+01:00
Dalej wybierasz sobie dowolne równanie z tego układu równań i w miejsce 'y' podstawiasz tą obliczoną liczbę

1)4x+6y=4,20
4x+6*0,4=4,20
4x+2,4=4,20
4x=4,20-2,40
4x=1,80 /:4
x=0,45

Pozdrawiam :)
2009-12-21T16:17:42+01:00
{4x+6y=4,20
-4x-40y= -18,4

-34y= -13,60/:(-34)
y= 0,4

4x+6*0,4=4,2
4x+2,4=4,2
4x=4,2-2,4
4x=1,8 /:4
x=0,45