Odpowiedzi

2009-12-21T15:45:26+01:00
1.Zamek w Kazimierzu Dolnym
2.Zamek Bolczów
3.Zamek w Tarnowie
4.Zamek Pieniński
5.Pałac w Świerklańcu
6.Zamek w Drzewicy
7.Zamek Udórz
8.Zamek w Smoleniu
9.Stary Ratusz w Białogardzie
10.Ratusz w Szczecinku
11.Ratusz w Złocieńcu
12.Latarnia Morska Niechorze
13.Ratusz w Stargardzie Szczecińskim
14.Brama Wolińska w Goleniowie
15.Ruiny kaplicy św. Jerzego w Goleniowie
16.Kościół św. Anny
17.Kościół św. Marcina
18.Kościół Mariacki
19.Kościół św. Wojciecha
20.Kościół Franciszkanów
21.Plac Zamkowy w Warszawie
22.Katedra św. Jana
23.Kościół Jezuitów w Warszawie
24.Kościół poaugustiański św. Marcina i klasztor fundowany
25.Kamienica Bartoszków
26.Ulica Szeroki Dunaj w Warszawie
27.Pałac Juliusza Heinzla
28.Kapliczka św. Walentego w Łodzi
29.Nowy cmentarz żydowski w Łodzi
30.Ratusz w Łodzi
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T15:49:59+01:00
Pomnik Syrenki w Warszawie
Pomnik Neptuna w Gdańsku
Stary Rynek w Poznianiu
Stary Rynek w Zamościu
Sukiennice w Krakowie
Katedra w Gnieznie
Konkatedra św. Jadwigi w Zielonej Górze
Kościół w Częstochowie
Kościół w Licheniu
Grób Nieznanego Żołnierza
Pałac Łazienkowski
Pałac w Warszawie
Rynek Starego Miasta w Warszawie
Zamek w Malborku
Zamek w Legnicy
Renesansowy dwór obronny w Jeleniej Górze
Pałac w Walewicach
Stary Rynek w Krakowie
Wieliczka w Krakowie
Zamek książąt Sułkowskich w Rydzynie
Zamek w Bolkowie
Ruiny zamku w Czersku
Pałac Bielińskich
Węgrowski zimowy rynek i Bazylika Mniejsza pw.N.M.P., Węgrów
Stare miasto-Toruń
Miasto wraz z zamkiem i spichlerzami(Kazimierz nad Wisłą)
Zespół opactwa cysterskiego(Oliwa)
2009-12-21T15:53:24+01:00
1)Wawel
2)Wieliczka
3)Bochnia
4)Zamek Królewski
5)Katedra
6)Malbork
7)Rynek w Krakowie
8)Stare miasto w Krakowie
9)Sukiennice
10)Kosciół Mariacki
11)Kościół Św Andrzeja
12)Stare Miasto
13)Nowe Miasto
14)Jasna Góra
15)Katedra w Gnieździe
16)Pałac Biskupi w Gnieździe
17)Wzgórze Tumskie z Katedrą w Płocku
18)Katedra z kaplicą Złotą w Poznaniu
19)Zamek Dunajec w Niedzicy
20)Pałac Bronicki w Białystoku
21)Łazienki w Warszawie
22)Rotunda romańska w Cieszynie
23)Klaszytor filipinów w Gostynie
24)Kościół Św Jakuba w Nysie
25)Hel
26) Sopot
27)Gdynia
28)Ratusz Gotycki
29)Hala Ludowa we Wrocławiu
30)Drewniany dwór barakowy w Ożarowie.