Napisz do czego ludziom przydatne było pismo w starożytności a do czego służy współczesne.Wyciągnij wnioski.

Zastosowania pisma w starożytności
...........................................
...........................................
...........................................
...........................................
...........................................

Zastosowania pisma w czasach współczesnych
.......................................................
.......................................................
.......................................................
......................................................
.......................................................

Dziękuje :)

2

Odpowiedzi

2009-12-21T15:53:25+01:00
Stosowane było w starożytności ,aby rozprzestrzeniać wiedze ,a takze dlatego zeby z tamtego czasu pozostało cos nauka ,przemyslenie ,stosuki ludzi czy np.pismo sw.opowiadajace o zyciu jezusa.
40 3 40
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T15:58:02+01:00
!1.Przekazywanie różnych informacji
2)pisanie listów
3)Pisanie książek
4)pisanie kronik



1)Pisanie wierszy
2)pisanie książek
3)pisanie różnych czasopism
4)pisanie kronik
60 4 60