Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T16:11:30+01:00
Poznawano je i odkrywano poprzez wyprawy. Ludzie od zawsze podróżowali i musieli pokonywać oceany aby dotrzeć do nowych lądów. W dzisiejszych czasach mamy już wszystkie oceany odkryte, ale nie do końca zbadane, pomagają w tym różne nowoczesne technologie.
2 3 2
2009-12-21T17:09:31+01:00
Poznawano je i odkrywano dzięki wyprawą w naszych czasach juz są wszystkie oceany odkryte, lecz nie są zbadane(nie wszystkie).
2 2 2
2009-12-21T18:29:16+01:00
Poznawano je i odkrywano poprzez wyprawy, które odbywały sie statkami
2 1 2