Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T15:56:43+01:00
Poprawne: Błędne:

choinka = hoinka
prezenty = prezęty
bombki = bąbki
stroik = strojik
kolenda = kolęda
Boże Narodzenie = Borze Narodzenie
Jezus = Jezós
Biskup Mikołaj = Biskóp Mikołaj
Stajenka = Stajęka
sianko pod obrusem = sianko pod obrósem
11 3 11
2009-12-21T16:06:49+01:00
1choinka-ch
2prezenty-en
3kolędy-ę
4Św.Mikołaj-wielka litera
5bombka-om
6wspólnota-ó
7świętowanie-ę
8kościół-ó
9Boże Narodziny-wielka litera, ż
10gwiazdka- słyszymy t a piszemy d czyli bezdzwiecznosc
5 4 5
2009-12-21T16:07:13+01:00
Choinka trudnośc ch czy h?
bombka trudnośc om czy ą?
łańcuch trudnośc ch czy h?
ozdóbki trudnośc ó czy u?
śnieg trudnośc g cz k?
wigilia trudnośc wigilia czy wigilja?
boże narodzenie trudnośc borze czy boże?
łyżwy trudnośc rz czy ż?
prezenty trudnośc ę czy en?
kulig trudnośc g czy k?
6 3 6