Odpowiedzi

2009-12-21T15:57:30+01:00
A)180-(20+58)=102
b)180-100=80
80:2=40
2009-12-21T15:58:28+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T15:59:16+01:00
A)Kąt przy wierzchołku B ma 180(stopni)-20(stopni)-58(stopni)=102(stopnie),A=20(stopni),B=102(stopnie),=58(stopni)
b)W trójkącie równoramiennym dwa kąty są tej samej wielkości więc :
180(stopni)-100(stopni)=80(stopni)
80(stopni):2=40(stopni)
Ten trójkąt składa się z kątów takich : 100(stopni), 40(stopni) i 40(stopni)