Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T16:16:53+01:00
Moim ulubionym miejscem jest podwórko.Lubię spędzać tam czas. Uwielbiam grać na boisku w piłkę. Wraz z przyjaciółmi w zimę robimy bałwany. Wiosną, gdy rosną kwiaty i ślicznie fruwają motyle uwielbiam uczyć się w takiej atmosferze. Mam bardzo duże podwórko i lubię po nim biegać. <...jakaś końcówka i masz;p>
4 3 4
2009-12-21T17:17:23+01:00
Moim ulubionym miejscem jest mój pokój, gdyż mogę robic co tylko chce.
W moim pokoju jest cisza. Moge czytac ksiazki lub jakies czasopisma o motoryzacji. Przyjmuje w nim moich kolegów. W moim pokoju znajduje sie takze komputer, wiec jak mam czas gram w rozne gry.
Lubie moj pokoj, czuje sie w nim bezpiecznie.
3 4 3