Odpowiedzi

2009-12-21T16:06:00+01:00
A) komputer, telefon
b)internet i konto na jakimś portalu
c) trzeba wejść na onet, tam wejść w pocztę, potem nacisnac na ZAluż konto i dalej postępować zgodnie z poleceniami
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T16:05:55+01:00
1. dostawca, karta sieciowa
2. adres mailowy, konto, skrzynka pocztowa
3. są serwisy, które oferuja konta - wystarczy się zarejestrować i wybrać swój adres
3 4 3
2009-12-21T16:08:41+01:00
A) łącze internetowe
b) założenia emaila
c) należy założyć sobie konto w np. onecie przez pokolei nakazane funkcje
4 4 4