Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T16:07:22+01:00
12m/s=54km/h
s=v×t
s=54km/h×4h
s=216km
6 2 6
2009-12-21T16:11:17+01:00
Wzór na obliczenie drogi: V*t=s (prędkość * czas= przebyta droga)
4h=14400s
15m*14400s=216000m=216km
5 3 5
2009-12-21T16:11:22+01:00
4h=240min.
15m x 60s = 900m na 1min.
900m x 240 min. =216000m=216km

Odp. Samochód przez 4h poruszając się 15m/s przejechał 216 km.
2 3 2