Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T01:25:40+01:00
Włochy


Włochy są tak bogate turystycznie, że na pewno nie wystarczy jedna podróż by je poznać. Nie chodzi tylko o zabytki, a tych jest bez liku. Chodzi jeszcze o kuchnię, wino, ludzi, poranną kawę, krajobrazy. Wszystko wydaje się takie jak trzeba. Fasady katedr mają nieskazitelne ornamenty, a place na których stoją mają idealne proporcje. We Włoszech odnajdziesz tradycję i spokój - na wioskach starsi ludzie przesiadują na placach i plotkują jak robili od wieków. Z drugiej strony, odnajdziesz też ruch i energię. Bo magnetyzm Włoch polega na czymś w pierwszej chwili nieuchwytnym, niekonkretnym, ale obezwładniającym i pozwalającym każdemu czuć się wspaniale. To włoska radość życia – po prostu dolce vita.
  • peru
  • Początkujący
2010-01-01T01:44:04+01:00
Włochy dlatego że są piękne plaże trasa turystyczna w Rzymie .Piękne Stare Miasto to znaczy (Pompeie)
2010-01-01T02:26:21+01:00
Włochy, ponieważ jest to bardzo piękne państwo, piękne plaże.Jest tam wiele atrakcji turystycznych oraz miejsc, które warto zobaczyć.