Odpowiedzi

2009-12-21T16:23:41+01:00
Maryja i Józef poszukując domu pewny gospodarz zaproponował im nocleg w szopce. Jak Jezus przyszedł na świat nad Betlejem <bo tak nazywało się miasteczko w którym urodził się Jezus> pojawiła się gwiazda.Trzej królowie widząc to pośpieszyli za gwiazdą. Wtedy zobaczyli małe dzieciątko. Każdy z królów podarował Jezusowi mały upominek.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T16:29:27+01:00
Cicha noc, Święta noc

Cicha noc, święta noc,
Pokój niesie ludziom wszem,
A u żłobka Matka Święta
Czuwa sama uśmiechnięta,
Nad Dzieciątka snem,
Nad Dzieciątka snem.

Cicha noc, święta noc,
Pastuszkowie od swych trzód,
Biegną wielce zadziwieni,
Za anielskim głosem pieni,
Gdzie się spełnił cud
Gdzie się spełnił cud.

Cicha noc, święta noc,
Narodzony Boży Syn,
Pan wielkiego majestatu
Niesie dziś całemu światu
Odkupienie win,
Odkupienie win.

W cichą, spokojną, świętą noc w stajence narodził sie Jezus. Był położony w żlobie, a obok niego stałą Maryja. Była sama obok niego i pilnowała, by spokojnie spał. Była szczęśliwa z narodzin syna. Pastuszkowie rzucili swą pracę i pobiegli zdumieni do Jezusa, tak jak im ogłosili aniołowie. Tam spełnił się cud. Został narodzony Syn Boga, Pan Świata, który zstąpił na ziemię, by odkupić grzechy wszystkich ludzi.
1 5 1