Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T16:50:28+01:00
Re mi fa sol sol la do' si la la sol }*2
si la si sol la
fa la sol fa mi re
si la si sol do'
si re' do' si la sol

to chyba jakoś tak było:P
a co do fis to nie jestem pewna...
3 2 3
2009-12-21T17:17:16+01:00
Re mi fa sol sol la do si la la sol * 2
si la si sol la
fa la sol fa mi re
si la si sol do
si re do si la sol


zycze dostania dobrej ocenki x 33
3 3 3