Hey :D
Mam dla was zadanie z matmy xd
POTRZEBUJE OBLICZEŃ I OPISÓW DO OBLICZEŃ !!!
1) Oblicz promień koła,którego pole jest równe 36π cm²

2)Kuchnia w kształcie prostokąta ma długość równą 3,20m i szerokość równą 2,80m. Łazienka ma kształt prostokąta, ale jest o 60cm krótsza od kuchni i o 30cm szersza. Jaka jest różnica pól posadzek tych pomieszczeń?


proszę o szybką odpowiedź !!!!

3

Odpowiedzi

2009-12-22T10:44:52+01:00
1.
πr²=36πcm² /÷π
r²=36cm² /√
r=6cm

Odp: Promień koła ma 6 cm.


2.

kuchnia
P=3,2×2,8
P=8,96
lazienka
długosc 3,2-0,6=2,6m
szerokosc 2,8+0,3=3,1m
P=2,6×3,1
P=8,06m
Roznica
8,96-8,06=0,9m

Odp:Odp: Różnica pól powierzchni tych posadzek wynosi 0.9m²
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-22T12:22:37+01:00
1.
πr²=36πcm² /÷π
r²=36cm² /√
r=6cm

Odp: Promień koła ma 6 cm.


2.

kuchnia
P=3,2×2,8
P=8,96
lazienka
długosc 3,2-0,6=2,6m
szerokosc 2,8+0,3=3,1m
P=2,6×3,1
P=8,06m
Roznica
8,96-8,06=0,9m
2009-12-22T14:07:17+01:00
1)Pole koła( pi r kwadrat)= 36 pi
r kwadrat= 36
r = pierwiastek z 36, czyli 6