Uzupełnij
Zad1
1ha=.......m² 1a=.........m² 1ha=...........a

7ha=......a=.........m²
.......ha=............a=30000m²
.......ha=200a=..........m²
10,5ha=........a=.......m²
..........ha=........a=900m²
..........ha=17a=........m²
Zad2 Oblicz,jakimi kwotami należałoby dysponować,aby kupić tereny wymienione w ogłoszeniach

Kozienice działka budowlana 7,2a,cena 12zł/m²
Koszt............zł
Działka rekreacyjna nad jeziorem Mądrzechowskim,powierzchnia
2000m²,cena8zł/m²
Koszt.......zł
Teren rolniczy w Suchodrzewiskach:
16,5ha ziemi klasy IV cena 0,50zł za 1m²
23,5ha ziemi klasy III cena 0,80zł za 1²
12ha łąk w cenie 1,50 zł za 1m²
Koszt....zł
Stawy hodowlane w Łasznowie,powierzchnia 4ha,cena 1,5zł/m²
Koszt.....zł
Las sosnowy 25-letni 1,5ha,cena 1dolar USA za 1m²
Koszt........$
Działka przemysłowa 28a,cena 20zł/m²
Koszt.........zł
!!!!!!!!!!!!!!!!!NAJWAŻNIEJSZE SĄ OBLICZENIA!!!!!!!!!!!DO ZAD 2

3

Odpowiedzi

2009-12-21T16:45:40+01:00
Zad1
1ha=10000m² 1a=100m² 1ha=10a

7ha=70a=7000m²
3ha=30.a=30000m²
2ha=20a=2000m²
10,5ha=105a=10500m²
0,9ha=9a=900m²
1,7ha=17a=1700m²
Zad2 Oblicz,jakimi kwotami należałoby dysponować,aby kupić tereny wymienione w ogłoszeniach

Kozienice działka budowlana 7,2a,cena 12zł/m²
Koszt8640zł
Działka rekreacyjna nad jeziorem Mądrzechowskim,powierzchnia
2000m²,cena8zł/m²
Koszt16000zł
Teren rolniczy w Suchodrzewiskach:
16,5ha ziemi klasy IV cena 0,50zł za 1m²
23,5ha ziemi klasy III cena 0,80zł za 1²
12ha łąk w cenie 1,50 zł za 1m²
Koszt120000zł
Stawy hodowlane w Łasznowie,powierzchnia 4ha,cena 1,5zł/m²
Koszt60000zł
Las sosnowy 25-letni 1,5ha,cena 1dolar USA za 1m²
Koszt15000$
Działka przemysłowa 28a,cena 20zł/m²
Koszt560000zł
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T17:00:56+01:00
1 ha = 10000m²
1 a = 100m²
1 ha = 100 a

7ha=700a=70000m²
3ha=300a=30000m²
2 ha=200a=20000m²
10,5ha=1050a=105000m²
0,9ha=9a=900m²
1,7ha=17a=1700m²


Kozienice działka budowlana 7,2a,cena 12zł/m²
Koszt 8640 zł
Działka rekreacyjna nad jeziorem Mądrzechowskim,powierzchnia
2000m²,cena8zł/m²
Koszt 1600 zł
Teren rolniczy w Suchodrzewiskach:
16,5ha ziemi klasy IV cena 0,50zł za 1m²
23,5ha ziemi klasy III cena 0,80zł za 1²
12ha łąk w cenie 1,50 zł za 1m²
Koszt 450500 zł
Stawy hodowlane w Łasznowie,powierzchnia 4ha,cena 1,5zł/m²
Koszt zł
Las sosnowy 25-letni 1,5ha,cena 1dolar USA za 1m²
Koszt 60000 $
Działka przemysłowa 28a,cena 20zł/m²
Koszt 56000 zł
6 5 6
  • Użytkownik Zadane
2009-12-21T19:49:05+01:00
1ha = 10000m²
1a = 100m²
1ha = 100a

7ha = 700a = 70 000m²
3ha = 300a = 30 000m²
2ha = 200a = 20 000m²
10,5ha = 1050a = 1 050 000m²
0,09ha = 9a = 900m²
0,17ha = 17a = 1 700m²
5 3 5