Odpowiedzi

2009-12-21T16:32:36+01:00
Modyfikacja liści: liście spichrzowe, ciernie, liście wabiące, liście czepne
Funkcja liści: gromadzą wodę i substancje odżywcze, odstraszają zwierzęta i ograniczają parowanie, zwracają uwagę zwierząt zapylających ich kwiaty, przytwierczają łodygę do podłoża
Przykład rośliny: cebula, kaktus, poinsecja, groch
221 4 221
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T16:41:24+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
MaM nAdzIejE żE o To kAmAn x]
246 4 246
fhvhvhbshvbwhbhbgfwhbqghhebfwhbggbwkhebgwhergh
2009-12-21T19:29:07+01:00
Modyfikacje
liście spichrzowe

ciernie

liście wabiące

liście czepne

funkcja liści
gromadzą wodę i substancje odżywcze

odstraszają zwierzęta i ograniczają parowanie wody

zwracają uwagę zwierząt

przytwierdzają wiotką łodygę do liści z najbliższego otoczenia

przykłady roślin
cebula

kaktus

poinsecja

groch
128 3 128