Z drutu o długości 1.2 m można wykonać różne szkieletowe modele prostopadłościanu. Podaj przynajmniej trzy przykłady wymiarów takiego prostopadłościanu. Jeśli da się więcej wypisuj więcej !!!!! Błędne zgłaszAM spam !!!!!!

2

Odpowiedzi

2009-12-21T16:44:00+01:00
Sześcian o boku 1 dm.
prostopadłościan o wymiarach 0,2 dm x 2 dm x 0,8 dm
prostopadłościan o wymiarach 0,4 dm x 0,6 dm x 2 dm
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T17:52:01+01:00
Prostopadłościany o bokach:
5 cm * 15 cm * 10 cm
4 cm * 16 cm * 10 cm
3 cm * 17 cm * 10 cm
2 cm * 20 cm * 8 cm
4 4 4