Odpowiedzi

2009-12-21T16:37:30+01:00
Droga pani Dyrektor/profesor!
My uczniowie, chcielibysmy zlozyc pani najserdeczniejsze zyczenia z okazji zblizajacych sie swiat
Z tej okazji zyczymy
usmiechu na twarzy
czego sie pani marzy
sylwestra do rana
smacznego szampana
w wigilie duzo gosci
na stole obfitosci
niech Boża Dziecina
o pani nie zapomina
raczka blogoslawi
i w potrzebie nie zostawi
niech oplatek jak snieg bialy
przyniesie pani humor doskonaly
a choinka kolorowa
niech przyniesie pani zdrowia
balwanek gdzies w oddali
niech pania we wszystkim chwali
niech pani wroci po swietach wypoczeta
niech sprzyajaja pani swieta!
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T16:38:00+01:00
Droga Pani Wychowawczyni!
Życzymy Pani, aby zawsze była pani uśmiechnięta i radosna, oraz aby Jezus gościł w pani sercu cały rok. Mamy nadzieję, że nie straci Pani wiary w to, że nie jesteśmy aż tak niegrzeczną klasą!
- klasa <wpisz swoją klasę>
2 4 2
2009-12-21T16:39:29+01:00
Wesołych Świąt Bożego Narodzzenia
Dużo radości, marzeń spełnienia,
Pod choinką mnóstwo prezentów,
W życiu mało zakrętów,
W Nowym Roku zwierzaka małego,
Śniegu białego, bałwana dużego.
Życzenia te słodko Wam/Ci śle:
2 2 2