Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T16:41:05+01:00
Masz koło i wyznaczasz na nim dowolny kąt. Przypuśćmy, że ma 50 stopni, jest to jakby mały trójkląt na kole, a jego odwrotna częśc, jest kątem wklęsłym.
Kąt wklęsłu jest wiekszy niż 180*, lecz mniejszy niż 360*

Ten rysunek powinien Ci wyjaśnić, jeśli nie zrozumiałaś pierwszej części: http://www.math.edu.pl/images/geometria/kat-wypukly.gif
56 4 56
Sppko dzięki
dzienki jesteś spoko
:C C:
DZIENKI
2009-12-21T16:52:03+01:00
Wklęsły kąt, który nie jest figurą wypukłą; miara takiego kąta jest wieksza od 180 a mniejsza od 360
39 4 39