Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T16:46:16+01:00
Konferencja- grupa pracowników spotyka się, w celu omówienia ważnych spraw firmy.
Spotkanie integracyjne- grupa pracowników spotyka się, w celu poznania siebie nawzajem.
Jajeczko, opłatek- grupa pracowników spotyka się, w celu wspólnego uczczenia świąt oraz integracji.
1 5 1
2009-12-21T16:48:44+01:00
-konferencje
-zebrania zarządów.
1 5 1
2009-12-21T16:50:21+01:00
Na spotkaniach firmowych pracownicy danej firmy spotykajaq sie aby poruszyc kwestie finnansowa firmy lub uzgodnic zwolnienia lub podwyzki ,czy sprzedanie niektorych aukcji
1 5 1