Prosze pomocy. Zad 1. traktor w ciągu 5 min pokonuje odległość 900m. Podaj prędkość traktora(w km/h). Zad 2. kierowca wyruszył z Gdańska o h 6.15 i dotarł na miejsce o 10.30.przejechał 360km Z jaka śr prędkością jechał. Zad.3 stała prędkość żółwia wynosi 4 m/min. Oblicz w jakim czasie pokona odległość 0,1 km.z domu do szkoły masz 1,2 km> Chodzisz z prędkością 2 m/s. Oblicz o której h musisz najpóźniej wyjść aby zdążyć na 8.15. Z GÓRY DZIEKUJE Aha prosze o cale zad a nie tylko odpowiedzi

2

Odpowiedzi

2009-12-21T16:58:57+01:00
Zad1.
t - 5 min v = s : t
s = 900m v = 180 m/s (metrów na sekundę)
v = ?

Zad 2.
Vśr = t : s
Vśr = (10.30 - 6.15) : 360km
Vśr =(w przybliżeniu) 0.1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T17:04:32+01:00
Zad 1 . Noo to tak musisz pomnożyć 5 min przez 12 i ci wyjdzie 60 min czyli jedna godzina a potem 900 m przez 12 i ci wyjdzie 10800 metrów a to sie równa 10,8 km !
odp.Prędkość traktora wynosi 10,8km/h

Dalej ci nie podam bo nie wiem