Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T16:57:18+01:00
349- dreihundertneunundvierzig
49538-neunundvierzigtausendfunfhundertachtunddreiBig
7111, siebientausendeinhundertelf
11007,elftausendsieben
6160,sechstausendeinhundertsechzig
67101, siebundsechzigtausendeinhundertein
934300,dreiundneunzigdreihundert
2110089,zwihundertelfneunundachtzig
12000,zwolftausend
124, einhundertvierundzwanzig
396,dreihundertsechsundneunzig
1487,eintausendvierhundertsiebenundachtzig
23695 dreiundzwanzigtausendsechshundertfunfundneunzig

2009-12-21T16:57:13+01:00
349, dreihundertneunundvierzig
49 538, neunundvierzigtausend funfhundertachtunddreBig
7 111, siebentausendeinhundertelf
11 007,elftausendsieben
6 160, sechstausendeinhundertsechzig
67 101, siebenundsechzigtausendeinhundertein
934 300, neunhundertvierunddreBigtausend dreihundert
2 110 089, zwei Millionen einhundertzehntausendneunundachzig
12 000, zwólftausend
291 854, zweihunderteinundneunzigtausendachthundertvierundfunfzig
750 812, siebenhundertfunzigtausend achthundertzwólf
124, einhundertvierundzwanzig
396,dreihundertsechsundneunzig
1 487, eintausendvierhundertsiebenundachzig
23 695 dreiundzwanzigtausendsechshundertfunfundneunzig

2009-12-21T19:47:31+01:00
349, dreihundertneunundvierzig
49 538, neunundvierzigtausend funfhundertachtunddreBig
7 111, siebentausendeinhundertelf
11 007,elftausendsieben
6 160, sechstausendeinhundertsechzig
67 101, siebenundsechzigtausendeinhundertein
934 300, neunhundertvierunddreBigtausend dreihundert
2 110 089, zwei Millionen einhundertzehntausendneunundachzig
12 000, zwólftausend
291 854, zweihunderteinundneunzigtausendachthundertvierundfunfzig
750 812, siebenhundertfunzigtausend achthundertzwólf
124, einhundertvierundzwanzig
396,dreihundertsechsundneunzig
1487, eintausendvierhundertsiebenundachzig
23695 dreiundzwanzigtausendsechshundertfunfundneunzig