DZięki internetowi mamy obecnie natychmiastowy dostęp do naowych informacji .na jakie dziedziny życia społecznego ma to wpływ? zapisz swoje trzy propozycje . A z jakich bieżących informacji korzystasz w nauce ,rozrywce , zainteresowaniach?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T16:47:01+01:00
Dostep do prognozy pogody
dostep do informacji biznesowych
dostep do kursow walut
dostep do nowosci naukowych
korzystam z informacji dotyczacych nowosci, ciekawostek
2009-12-21T18:24:24+01:00
2009-12-21T20:11:05+01:00
Do wiadomaści, do prognozy pogody, do wiadomości sportowuch korzystam z dostepu do najnowszych wiadomości sportowych, motoryzacyjnych.