Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T16:50:34+01:00
Święta Bożego Narodzenia są dla mnie czasem,który mogę spędzić w spokoju z rodziną.
Czas,w którym wspólnie zasiadamy do Wigilii jest dla mnie czasem,który mógłby trwać i trwać.
Nie zawsze jest czas na wspólne posiłki,ponieważ rodzice pracują i każdy przychodzi do domu o innej porze.
Święta Bożego Narodzenia są też dla mnie czasem szczególnym,nie tylko przez to,że dostaję prezenty,ale przez to,że wreszcie naczekałam narodzin Jezusa.
Wraz z rodziną udaję się na pasterkę.Uwielbiam też śpiewać kolędy i spotykać się w kolejne dni świat z resztą rodziny.
1 5 1
2009-12-21T16:51:49+01:00
Święta Bożego Narodzenia są dla mnie bardzo ważne. Magią świąt jest, to że możemy razem całą rodziną usiąść przy wspólnym stole, pobyć ze sobą, porozawiać. Możemy także pośpiewać kolędy. Święta Bożęgo Narodzenia są dla mnie przeżyciem duchowym, które mogę długoo wspominać i którego tak szybko nie zapomnę.

W tym czasie możęmy uświadomić sobie że możęmy byc z tymi osobami, które darzymy wielką sympatią. I możnaby powiedzieć, że w tym miejscu pryska czar świąt i możemy się spokojnie rozejść.


2 5 2
2009-12-21T17:24:41+01:00
Święta Bożego narodzenia są bardzo ważne . Jest to okazja do spotkania się całej rodziny przy wigilijnym stole oraz umocnienia swojej wiary ale także silnej woli w czasie adwentu .
1 2 1