Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-14T20:46:36+02:00
0,4kPa=400Pa
0,92g/cm3=920kg/cm3
0,8g/cm3=800kg/cm3
0,4mN =400000N
2009-09-14T20:46:56+02:00

0,4kPa=1000pA ,( PRZEDROSTEK k na przodzie zawsze oznacza 1000, np.kW=1000W, Kg=1000g)
0,92g/cm3=0,92×0,001kg/0,000001m³=0,00092/0,000001 kg/m³=920kg/m³
0,8g/cm3=0,8×0,001kg/0,000001m³=0,0008/0,000001kg/m³=800kg/m³
0,4mN=0,0004N (przedrostek m to zawsze 0,001 , np. 1mm=0,001m
2009-09-14T20:50:45+02:00
0.4 kPa= 0.4 * 1000 = 400Pa
0.92g/cm³ = 0.92 * 1000 / 100 * 100 * 100 = 0.00092 kg/m³
0.8g/cm³ = 0.8 * 1000 / 100 * 100 * 100 = 0.0008 kg/m³
0.4mN = 0.0004N