Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T16:49:42+01:00
2/3 * 14 = 28/3 = 9i1/3

ODP : aby pomalować 14 uli potrzeba 10 puszek farby
2009-12-21T16:50:31+01:00
Dwie trzecie razy 14... i to wychodzi 9 i jedna trzecia.
Czyli musi kupić 10 puszek farby
Myślę że pomogłam i że dobrze mi wyszło :-)))
2009-12-21T17:08:27+01:00
1ul=(dwie trzecie puszki farby)
14uli=(dwie trzecie)*14
14*(dwie trzecie)=9,33333338
9,33333338 w zaokrągleniu to 9,3

ODP: trzeba kupić 10 puszek lakieru.