Odpowiedzi

2009-09-14T21:12:57+02:00
Szczecin 09.09.2009


Prosimy o pomoc

Fundacjo Polsat jestem ojcem, moj syn jest hory. Mogłabys zrobic program o moim dziecku, bo leczenie kosztuje bardzo duzo pieniedzy. Leczenie kosztuje 100tysiecy euro. JEzeli zrobicie program to uzbieramy troche wiecej od widzów.

Dziekuje Ezebiusz Gipsy
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-14T22:23:56+02:00
Jan Kowalski, Warszawa dn. 14.09.09r
ul.Grochowska 12/12
78-100 Warszawa


Witam!
O Waszej fundacji "Spełniamy marzenia" dowiedziałem się z gazety. Moja trzynastoletnia córka jest niepełnosprawna od urodzenia, nie może chodzic. Od dawna pragnie laptop, a mnie nie stac na ten wydatek. Chciałbym, byście pomogli mi sfinansowac ten prezent, ponieważ moja córka nie może bawic się jak inne dzieci i bardzo chciałbym jej to wygranodzic. Proszę przemyślec moją prośbę.
Z poważaniem
Jan Kowalski
6 3 6