Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T18:34:08+01:00
Żyto:
-Polska,Niemcy,Rosja,Białoruś,Ukraina

Kukurydza:
-USA,Chiny,Brazylia,Francja

Ryż:
-Chiny,Indie,Indonezja,Bangladesz,Wietnam

Buraki cukrowe:
-Francja,Niemcy,USA

Ziemniaki:
-Chiny,Rosja,Polska

Rzepka:
-Indie,Niemcy,Polska,Francja,Wielka Brytania

Bawełna:
-USA,Chiny,Indie

Herbata:
-Indie,Chiny
2009-12-21T22:43:22+01:00
Żyta-POLSKA,
kukurydzy-USA, CHINY, BRAZYLIA
ryżu-CHINY, INDIE, INDONEZJA
buraka cukrowego- FRANCJA, NIEMCY, USA
ziemniak-
rzepak-CHINY, KANADA, NIEMCY
bawełna-PAKISTAN, CHINY, USA
herbata-INDIE, CHINY, SRI LANKA