Odpowiedzi

2009-12-21T17:01:14+01:00
X=4 Bo:
x*0,5=1/2x
x/2x*-1,2=-12/20x
-12/20x:-1/2=24/20x
24/20x:24/10=240/280x=1/2x
1/2x=2
x=4
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T17:07:14+01:00
X-dana liczba

<(x*0.5*-1,2):(-1/2)>:2,4=2
<(1/2x*-1.2):(-1/2)>:2,4=2
x*1,2*(-12/10):(-1/2):24/10=2
x*1/2*(-12/1)*(-2)*1/24=2
x*12*1/24=2
x*1*1/2=2
x*1/2=2
x=4

Dobrz jeat napewno robilismy to na lekcji:*** pzdr ... :*
5 4 5