Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T16:58:49+01:00
A.szerokość geograficzna
b.odległość od oceanu
2009-12-21T17:01:54+01:00
A) myślę ze decyduje o tym szerokość geograficzna
b) Odległość od oceanu
2009-12-21T17:06:00+01:00
A)Ateny są bliżej równika więc większy kąt padania Słońca, a Sztokholm dalej więc mniejszy kąt
b) Dublin jest na wyspie więc blisko morza, a moskwa jest państwem śródlądowym