Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T17:05:54+01:00
Moim ulubionym bohaterem jest Pestka.Jest odważna i zabawna tak jak ja.Lubi przygody co bardzo mi się podoba.Myślę ze nasz cechy charakteru są prawie takie same.Chętnie zaprzyjaźniła bym się z nią.
2009-12-21T17:09:07+01:00
Zenek Wójcik
Bohater powieści Ireny Jurgielewiczowej pt. "Ten obcy", chłopiec poszukujący wujka, do którego ucieka przed ojcem - alkoholikiem. Jego matka nie żyje. Ten pozornie arogancki, pewny siebie i niezbyt uczciwy chłopiec pokazuje swoje prawdziwe oblicze wrażliwego, nieszczęśliwego, zagubionego młodego człowieka. Dzięki przyjaźni z dziećmi z wyspy, a zwłaszcza z Ulą, która także nie ma matki, i przy pomocy jej ojca - doktora Zalewskiego, odnajduje wujka, a co za tym idzie, szczęśliwy dom.