Odpowiedzi

2009-12-21T17:06:36+01:00
Zachowujcie się kulturalnie , bo kultura to podstawa!!!
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T17:12:37+01:00
Zachowanie świadczy o człowieku.
Kulturalne zachowanie to podstawą. To imponuje bardziej niż wulgaryzmy czy inne takie ...
to nie jest tak naprawdę nikomu potrzebne. A kultura osobista i szanowanie drugiej osoby jest cechą godną pochwały....


tak dziwnie to trochę ujęłam ale może się przyda ...