Napisz hasla do krzyżówki


2. miasto związane z Talesem
4.1000miligramów
5.musisz go określić jeśli zaokrąglasz liczbę
6.ma je każdy kąt
9.3 miesiące
10,liczba która nie jest pierwsza
11.jednostka miary łukowej kąta
12.miara konta inna niż stopniowa
14.4 kwartały
15.połowa krócej
18.1 z boków trapezu równoramiennego
21.ułatwia opisywanie brył geometrycznych
22.jedna z liczb w dzieleniu
23.odpowiednik kola w przestrzeni
24.okrąg koła określić jako.....koła
25.rodzaj liczydła używanego w starożytności

2

Odpowiedzi

2009-12-21T17:27:45+01:00
2. Milet
4. gram
5. cyfry
6. ramiona
9. kwartał
10. jeden
11.stopień
12. łukowa
14. rok
15. połówka
18. ramię lub podstawa
21. siatka bryły
22. dzielnik lub dzielna
23. metryka lub kula
24. średnica lub obwód
25. abakus
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T17:28:50+01:00
2. MILET
4.1 GRAM
5.------------
6.RAMIONA ALBO STOPNIE
9.KWARTAŁ
10,ZŁOŻONA
11.RADIAN
12.ŁUKOWA
14.ROK
15.PÓŁ
18.PODSTAWA ALBO RAMIĘ
21.SIATKA
22.DZIELNA ALBO DZIELNIK
23.KULA
24.OBWÓD ALBO ŚREDNICA
25.ABAKUS
5 3 5