Dopisz do imienia i nazwiska pisarza nazwę epoki w której tworzył :
jan kochanowski
jan chryzostom pasek
juliiusz słowacki
bolesław prus
ignacy krasicki
stanisław wyspiański
aleksander fredro
jarosław iwaszkiewicz
czesław miłosz
henryk sienkiewicz
jerzy liebert
teofil lenartowicz

pilne prosze pomózcie dam ocene za najlepsze rozwiazanie !!!!

3

Odpowiedzi

2009-12-21T17:11:54+01:00
Jan kochanowski- renesans
jan chryzostom- pasek-barok
juliiusz słowacki-romantyzm
bolesław prus- pozytywizm
ignacy krasicki- oświecenie
stanisław wyspiański- Młoda Polska
aleksander fredro- romantyzm
jarosław iwaszkiewicz- Młoda polska
czesław miłosz- Dwudziestolecie Międzywojenne
henryk sienkiewicz- przełom XIX i XX wieku.
jerzy liebert- okresu międzywojennego
teofil lenartowicz- Młoda Polska
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T17:13:51+01:00
Jan kochanowski RENESANS
jan chryzostom pasek barok
juliiusz słowacki romantyzm
bolesław prus barok
ignacy krasicki oświecenie
stanisław wyspiański nowoczesnośc
aleksander fredro romantyzm
jarosław iwaszkiewicz barok
czesław miłosz nowoczesność
henryk sienkiewicz pozytywizm
jerzy liebert dwudziestolecie międzywojenne
teofil lenartowicz romantyzm
2 4 2
2009-12-21T17:18:27+01:00
1.RENESANS
2.BAROK
3.ROMANTYZM
4.POZYTYWIZM
5.OŚWIECENIE
6.MŁODA POLSKA
7.ROMANTYZM
8.MŁODA POLSKA
9.DWUDZIESTOLECIE MIĘDZY WOJENNE
10.XIX-XX
11.OKRES MIĘDZY WOJENNY
12.MŁODA POLSKA