Odpowiedzi

2009-09-14T20:55:28+02:00
Oblicz 33 ⅓ % wartości wyrażenia: Oblicz
/-3,75/ : [(-2 ⅓ -3,5) : 1,75]=/-3,75/ : [(-2 ⅓ -3½) : 1,75]=/-3,75/ : [(-2 2/6 -3 3/6) : 1,75]=/-3,75/ : [(-5 5/6) : 1,75]=-3 ¾ :[(-5 5/6) : 1¾]=
-3 ¾ :[(-35/6) : 7/4]=-3 ¾ :[(-35/6) ×4/7]=-3 ¾ :[-10/3]=-15/4 ×(-3/10)=9/8=
1 ⅛
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-14T21:01:59+02:00
(-3,75)÷[(-2⅓-3½)÷1,75]=(-3¾)÷[(-7/3-7/2)÷1¾]=(-15/4)÷[(-14/6-21/6)÷7/4]=(-15/4)÷[(-35/6*4/7]=(-15/4)÷(-70/21)=(-15/4)*(-21/70)= 315/280=1,125

1⅛*33%=100/3%*9/8=12,5%*3=0,375






































2009-09-14T23:16:15+02:00