Odpowiedzi

2009-09-14T20:48:42+02:00
-sum liczb dwucyfrowych
76=16+60
76=26+50

92=80+12
92=22+70
-różnic liczb dwucyfrowych
48=60-12
48=80-32

34=50-16
34=60-26
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-14T20:51:00+02:00
76=60+16
76=50+26

92=50+42
92=45+47
-różnic liczb dwucyfrowych
48=60-12
48=75-27

34=50-16
34=65-31
1 5 1
2009-09-14T21:34:32+02:00
Przedstaw podane liczby w postaci:
-sum liczb dwucyfrowych
76= 64 + 12
76= 59 + 17

92= 56 + 36
92= 80 + 12
-różnic liczb dwucyfrowych
48= 63 - 15
48= 89 - 41

34= 48 - 14
34= 52 - 18