Odpowiedzi

2009-12-21T17:16:49+01:00
1. Jedyna kobieta faraon - Hatsz[e]pszut
2.
3. Grobowce faraonów - P[i]ramidy
4. "drudzy" w drabinie feudalnej Egiptu - ka[p]łani

Przepraszam że tak mało, ale musze śmigać na trening:)
2 3 2
2009-12-21T17:19:28+01:00
Set E
Hieroglify G
Nil I
Piramida P
Teby T

1 Władca burz i piorun,ów
2.Pismo starożytnego Egiptu
3.Zeka Egipska
4.Grobowiec faraona
5.Miasto Egipskie
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T17:34:25+01:00
1.Co wynalezli Egipcjanie ? - zegar E
2.Czym była piramida dla faraona ? - grobowcem G
3.Rzeka w Egipcie ? - nil I
4.Budowano je bardzo długo - piramidy P
5.Opowieść o bogach i legendarnych bohaterach - mit T


Mam nadzieje,że się przyda :)
1 5 1