Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T17:23:30+01:00
1.Obliczam pole podstawy .
P=a*h
P=6*3
P=18cm2
2.Obliczam pole mniejszej ściany bocznej .
P=a*h
P=3*12
P=36cm2
3.Obliczam pole większej ściany bocznej .
P=a*h
P=6*12
P=72cm2
4.Obliczam pole całkowite (Pc) .
Pc=18*2 + 36*2 + 72*2
Pc=36 + 72 + 144
Pc=252cm2
2009-12-21T18:21:38+01:00
Pc= 2 *Pb +Pp
Pb=2*(3*6)=2*18=36cm2
Pp=4*(12*3)=4*36=144 cm2
Pc = 144+26=180cm2

chyba tak ;DD
2009-12-21T20:06:54+01:00
pole podstawy .
P=a*h
P=6*3
P=18cm2
pole mniejszej ściany bocznej .
P=a*h
P=3*12
P=36cm2
pole większej ściany bocznej .
P=a*h
P=6*12
P=72cm2
(Pc)
Pc=18*2 + 36*2 + 72*2
Pc=36 + 72 + 144
Pc=252cm2