Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T17:15:16+01:00
Apokryf – ukryty, tajemny) – określenie używane obecnie głównie w kontekście ksiąg o zabarwieniu religijnym z okresu przełomu naszej ery, które Kościół katolicki uważa za nienatchnione (czyli za niezgodne ze swoją doktryną), w szczególności to księgi nie wchodzące w skład Biblii.

19 4 19
2009-12-21T17:16:14+01:00
Apokryf–określenie które używa się obecnie głównie w kontekście ksiąg o zabarwieniu religijnym z okresu przełomu tej ery które Kościół katolicki uważa za niezgodne ze swoją doktryną.

może być??dasz naj??podoba ci się?? xD :)
27 3 27
2009-12-21T20:18:09+01:00
Określenie używane obecnie głównie w kontekście ksiąg o zabarwieniu religijnym z okresu przełomu naszej ery, które Kościół katolicki uważa za nienatchnione (czyli za niezgodne ze swoją doktryną), w szczególności to księgi nie wchodzące w skład Biblii.
13 3 13