Rozwiąż równania algebraiczne

3x-5-2x plus 2-5x-4 dla x=-3

2xdo2 - 4x plus 7 plus xdo2 -5x-8 dla x=-1

4a plus 3b -2-6a plus b- 3 dla a=-2,b=-1

-3a-b plus 4 plus 4a-b-6 dla x=3.b=0

-3a plus 2b -4c plus 2a-3b-c dla a=-3,b=1.c=2

a plus 4b plus 2c plus 3a-6b-c dal a=-2,b=3,c=10

3

Odpowiedzi

2009-12-21T17:32:11+01:00
3*(-3)-5-2*(-3)+2-5*(-3)-4=-9-5+6+2+15-4=-14+8+11=-14+19=5

2*(-1)do 2 - 4*(-1) + 7 + (-1)do 2 -5*(-1)-8=2+1+4+7+1+5-8=12

4*(-2) + 3*(-1) -2-6*(-2)+(-1)- 3=-8-3-2+12-1-3=-13+12-4=-5=

-3*3-0+ 4+ 4*3-0-6=-9+4+12-6=-5+6=1

-3*(-3) + 2*1 -4*2 +2*(-3)-3*1-2=9+2-8-6-3-2=11-14-5=-3-5=-8

-2+4*3+2*10+3*(-2)-6*3-10= -2+12+20-6-18-10=-2+32-6-28=30-6-28=24-28=-4
2009-12-21T17:38:01+01:00
3x-5-2x+2-5x-4
-4x-7
-4*(-3) -7 =-12-7=-19

2x²-4x+7+x²-5x-8
-3x-1=-3*(-1)= 3-1=2

-2a+4b-5=-2*(-2) +4*(-1) -5=4-4-5=4-9=-5

-3a-b+4+4a-b-6=a-2-2b=3-2-2*0=3-2-0=-1

-3a+2b-4c+2a-3b-c=a-b-5c=-3-1-5*2=-4-10=-14

a+4b+2c+3a-6b-c=c-2b+4a=2-2*1+4*2=2-2+8=10-2=8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T17:49:31+01:00
3x-5-2x plus 2-5x-4 dla x=-3
3*(-3)-5-2*(-3)+2-5*(-3)-4=-9-5+6+2+15-4=5


2xdo2 - 4x plus 7 plus xdo2 -5x-8 dla x=-1
2*(-1)^2-4*(-1)+7+(-1)^2-5*(-1)-8=2*1+4+7+1+5-8=2+4+7+1+5-8=11
^ten znaczek oznaczał, że do potęgi 2 :)

4a plus 3b -2-6a plus b- 3 dla a=-2,b=-1
4*(-2)+3*(-1)-2-6*(-2)+(-1)-3= -8-3-2+12-1-3= -5


-3a-b plus 4 plus 4a-b-6 dla x=3.b=0
-3*3-0+4+4*3-0-6= -9-0+4+12-0-6= 1

-3a plus 2b -4c plus 2a-3b-c dla a=-3,b=1.c=2
-3*(-3)+2*1-4*2+2*(-3)-3*1-2= 9+2-8-6-3-2= -8


a plus 4b plus 2c plus 3a-6b-c dal a=-2,b=3,c=10
-2+4*3+2*10+3*(-2)-6*3-10= -2+12+20-6-18-10= -4

UFFF. MAM NADZIEJE, ŻE NIE\C NIE POMYLIŁAM :)

POZDRAWIAM :)))