Za pomocą cyfr 1,2,3,7 napisz po dwie liczby dwucyfrowe (każdą cyfre możesz wykorzystać tylko raz) tak, aby :
-suma tych liczb była największa ;
-suma tych liczb była najmniejsza;
-różnica tych liczb była najwieksza;
-różnica tych liczb była najmniejsza.

3

Odpowiedzi

2009-09-14T21:01:10+02:00
A) 72+31
b) 13+27
c) 73-12
d) 71-32
2009-09-14T21:01:25+02:00
72+31 = 103
13+27 = 40
73-12 = 61
71-32 = 39
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-14T21:03:07+02:00
Za pomocą cyfr 1,2,3,7 napisz po dwie liczby dwucyfrowe (każdą cyfre możesz wykorzystać tylko raz) tak, aby :
-suma tych liczb była największa ; 71+32 lub 72+31
-suma tych liczb była najmniejsza; 17+ 23 lub 13 + 27
-różnica tych liczb była najwieksza; 73-12
-różnica tych liczb była najmniejsza: 23-17