Odpowiedzi

2009-12-21T17:32:35+01:00
47 46 45 44 155 160 165 170
godz.15.49 15.55 16.00 16.05 16.44 17.04 17.25 nie wiem
-10 0 10
8.20 9.00 9.40
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T17:33:11+01:00
Czyli tak zad.3/30

a) tam gdzie są stopnie napisz 46
a na dole pod 47 15:52, 46 15:56, 45 16:00,44 16:04
b) tam gdzie stopnie 165
a na dole pod 155 16:45, 160 17:05,165 17:25, 170 17:45
c) tam gdzie stopnie 10
pod tymi 10 pierwszymi 8 :20
2009-12-21T19:37:17+01:00
A
47-15.52
46-15.56
45-16.00
44-16.04

b
155- 12.25
160-14.00
165-17.25
170- 14.50

c
10- 8.20
0- 9.00
10- 9.40