!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
do podanych przysłówków dobierz przysłówki bliskoznaczne :

* dokładnie -

* przyjemnie -

* rozsądnie-

*ciemno -

* szybko -

*smacznie -

* regularnie -

* barwnie -

* wyjątkowo -

* mocno


Z góryy w. Dzięki :*

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T17:34:12+01:00
Dokładnie-perfekcyjnie
przyjemnie-Miło
rozsądnie-Inteligentnie
ciemno-mroczno
szybko-ekspresyjnie
smacznie-dobrze
regularnie-aktywnie
barwnie-kolorowo
wyjątkowo-ewenementalnie
mocno-silnie

Pozdrawiam. Mam nadzieję, że pomogłam i liczę na najlepszą :))
1 5 1
2009-12-21T17:51:22+01:00
* dokładnie -szczegółowo,starannie

* przyjemnie -miło,rozkosznie

* rozsądnie-mądrze, roztropnie

*ciemno - mrocznie, szaro

* szybko - żwawo, energicznie

*smacznie - pysznie, apetycznie

* regularnie -systematycznie, równomiernie

* barwnie - kolorowo, tęczowo

* wyjątkowo -nadzwyczajnie, niezwykle

* mocno -silnie, potężnie
1 5 1
2009-12-21T17:54:15+01:00
* dokładnie-pedantycznie,szczegółowo,dogłębnie
*przyjemnie-miło
*rozsądnie-rozważnie,roztropnie,mądrze
*ciemno-mroczno,nieoświetlenie
*szybko-błyskawicznie
*smacznie-apetycznie,smakowicie,pysznie
*regularnie-harmonijnie,proporcjonalnie,niezmiennie
*barwnie-kolorowo,kalejdoskopowo
*wyjątkowo-niezwykle,niepowtarzalnie
*mocno-silnie