Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-21T17:35:33+01:00
W ten Wigilijny dzień gdy wszyscy radują się, pamiętajmy, że miłość największą magią jest.

Gdy pierwsza gwiazdke ujrzysz na niebie, wspomnij tych, co kochaja Ciebie.


Gdy Bóg się rodzi każdy się godzi.

Nigdy nie lekceważ pachnących świąt.
2009-12-21T17:36:21+01:00
Na nadchodzące, radosne Święta
i zbliżający się Nowy Rok,
niechaj Chrystusa siła niepojęta,
rozjaśni każdy życia mrok.

Gdy pierwsza gwiazdka na niebo wyleci,
Gdy Mikołaj wsunie się do komina,
Pamiętaj, że jest na świecie ktoś,
kto nigdy o Tobie nie zapomina