Odpowiedzi

2009-12-21T17:44:29+01:00
1. Tylko umiem :]]
1. 0,70 x 3,60 = 2,52
Odp. 70 dag marchwi kosztuje 2,52 zł
2009-12-21T17:48:28+01:00
ZADANIE 1
1kg= 100 dag
1kg= 100%
70 dag= 70%
3,60* 0,70= 2,34zł
odp: Za 70 dag marchwi trzeba zapłacić 2,34zł
ZADANIE 2
1,8/9= 0,2
1,8-0,2=1,6
odp: masa miodu to 1,6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T17:48:41+01:00
ZAD 1. 3,60x0,72=2,52 (zrób obok do każdego pisemnie)
ODP.70 dag marchwi kosztuje 2,52 zł.
ZAD 2.1,80 : 9=0,2(kg)
1,80-0,2=1,6
Powinno być ile WAŻY miód.(tak mi się wydaje :) )
ODP.Miód waży 1,6 kg.
3 5 3